המלצות על לקוחות - באנר ראשי
  • תוכנה לניהול השכרת נכסים:
    התוכנה מאפשרת שליטה מלאה על מאגר הנכסים להשכרה. התוכנה מתאימה לאנשים פרטיים בעלי נכסים או לחברות בעלות נכסים למגורים ו\או נכסים מסחריים \ תעשייתיים המשכירות נכסים אלה וזקוקות למערכת שתעקוב באופן יעיל על תקבולי ההשכרה החודשיים. התוכנה גם מתאימה לקיבוצים המשכירים דירות או בתי הארחה . קיימת גירסה של התוכנה באנגלית שהוטמעה בכנסיה היוונית האורתודוכסית בירושלים.
  • התוכנה כוללת:
    1. כרטסת בעלי נכסים.
    2. כרטיס נכס.
    3. כרטסת שוכרים.
    4. כרטסת שוכרים היסטוריים.
    5. כרטסת פעילות כספית בנכס.

    6. מעקב אחרי תשלומי השוכרים - הצגת דיירים המפגרים בתשלום .
    7. הצמדת התשלומים למדד המחירים לצרכן או לדולר.
    8. פתיחה אוטומטית של חוזים שנחתמו על ידי השוכרים.
    9. ארכיון מסמכים ממוחשב לכל נכס ושוכר.
    10. מגוון דוחות ושאילתות לאיתור מידע.
    11. ועוד נושאים נוספים ומגוונים.

    .
  • לצפייה בסרטון הדרכה הקש כאן
  • תוכנה לניהול מלאי ועץ מוצר:
  • התוכנה מספקת כלים יעילים - המאפשרים שליטה מלאה על מאגר המלאי בחברה. שליפת הנתונים מהירה - וניתן לקבל את מכלול הנתונים של מאגר המלאי בחברה \ במפעל.
    התוכנה כוללת את הנושאים הבאים
     1.כרטיס מוצר ובו מוצגים כל נתוני המוצר כולל מלאי מינימום , נקודת
    הזמנה , הצגת תמונת המוצר . חיפוש מוצרים לפי מספר פרמטרים.
    2. בניית עץ מוצר עד לרמה שלישית.
    3.הוספת כניסות מלאי וניפוקי מלאי למוצרים.
    4.כרטיס ספק שבו מוצגים כל נתוני הספק.
    5.כרטיס יצרן שבו מוצגים כל נתוני היצרן .
    6.קישור ספק למוצר .

    7.ביצוע ספירות מלאי.
    8.מגוון שאילתות ודוחות .
    9.מגוון שאילתות.
    10.מגוון דוחות .


      .
  • לצפייה בסרטון הדרכה הקש כאן
  • תוכנה לניהול קריאות שרות :
    התוכנה מאפשרת ניהול מקצועי ויעיל של מחלקת שרות לקוחות שתפקידה לקבל את פניות הלקוחות ולטפל במהירות בפניות אלה.
    שליפת המידע מתבצעת במהירות , וניתן לקבל חתכים רבים ומגוונים של סוגי הפניות, הסיבות לפניות, מוקדנית מטפלת , סוגי תלונות המתקבלים , חתך מוצרים עם מספר פניות גבוה וכדומה.
    פרוט נושאי התוכנה:
    1. מאגר לקוחות : כרטיס לקוח ובו מפורט כל המידע הרלוונטי .
     איתור הלקוח מתבצע במהירות בעזרת מספר פרמטרים לשליפה כגון : שם פרטי ומשפחה ,מספר טלפון , אזור ועיר מגורים , קליטת לקוח חדש מתבצעת במהירות –רק אחרי בדיקה אם הלקוח כבר  קיים במאגר הלקוחות.
    2.ריכוז פניות ללקוח: קליטת השיחה ע"י המוקדנית והעברתה לכרטסת השיחות של הלקוח הספציפי מתבצעת במהירות עם קיצורי דרך רבים.
     בריכוז הפניות מצוינים הנתונים כגון: תאריך הפנייה , שעת השיחה ,אופן הפניה , נציג מטפל , אופן הטיפול , סוג התלונה , תיאור המוצר התקול וכדומה.

    קליטת הפניה מבוצעת במהירות וביעילות.
    3.חלוקה פנימית של סוגי השיחות לפי : פניות הלקוחות המבקשים לרכוש את מוצרי החברה \לקבל מידע על מוצרים שונים או פניות לקוחות המתלוננים על מוצרים פגומים שרכשו.
    4. ניהול ארכיון מסמכים ממוחשב ללקוחות החברה.
    5. מערכת לניהול מוצרי החברה + חלקי חילוף לכל מוצר הכוללת פרוט מחירים + תמונת  המוצר.
    6. מערכת לניהול מעבדת שרות תיקונים ותחזוקה למוצרי החברה.
    7. מגוון שאילתות לאיתור מידע.

    8. מגוון דוחות .
  • לצפייה בסרטון הדרכה בתפעול התוכנה הקש כאן
  • תוכנה לניהול משרד חקירות:
  • התוכנה מספקת כלים ממוחשבים יעילים לניהול מקצועי של משרד חקירות. המחיר הרשום מטה כולל מע"מ - וניתן לשלם בחמישה תשלומים שווים. לתוכנה שתי אופציות רכישה
    1. ללא מסמכים חשבונאיים (כולל חשבון עסקה )
    2. עם מסמכים חשבונאיים .(התוכנה מאושרת על ידי שלטונות המס).

    נושאים הכלולים בתוכנה:
    1.כרטיס לקוח מזמין \ משלם ובו מופעים כל פרטי הלקוח , טלפונים , אנשי קשר , אם הלקוח הוא בנק – הצגת נתוני הבנק , מספר הסניף וכדומה.
    2.כרטיס חקירה : ובו מוצגים כל נתוני החקירה , סוג החקירה , שם הלקוח המזמין , שם הלקוח המשלם , פרוט סוגי החקירות בתיק , רשימת החוקרים – לתיק החקירה , פרוט סכומים לתשלום לכל חוקר וחוקר , פרוט תשלומים בפועל לכל חוקר וחוקר ועוד.
    3. איתור מהיר של תיקים באמצעות מספר רב של פרמטרים כגון מספר תיק , שם הלקוח המזמין , תאריך פתיחת תיק , שם חוקר מבצע , מספר חשבון עסקה , מספר חשבונית מס , מספר חשבונית מס קבלה שהופקה ועוד.
    4. כרטיס חוקר – ובו מופיעים כל פרטי החוקר.
    5. בניית חשבונות עסקה לכל תיק חקירה ניתן להוסיף מספר חשבונות .
    6. מסמכים חשבונאיים לכל תיק חקירה
    7. ביצוע מעקבים במגוון רחב של נושאים הנוגעים לביצוע החקירה , קבלת תיקים מהחוקרים מעקב אחרי ביצוע תשלומים ע"י הלקוח המשלם לאחר מסירת ממצאי החקירה, מעקב אחרי ביצוע תשלומים לחוקרים ועוד...
    8. דוחות : מגוון רחב של דוחות חשבונאיים , דוחות חקירה , דוחות חוקרים ועוד...
    9. ארכיון מסמכים ממוחשב לכל תיק חקירה .
    10. הפקת קובצי אקסל לכל הדוחות. +הפקת קובצי PDF לכל הדוחות המופקים.
  • לצפייה בסרטון הדרכה בתפעול התוכנה הקש כאן
  • תוכנה לניהול הצעות מחיר והזמנות :
  • תוכנת הצעות והזמנות זהב מאפשרת בנייה מהירה של הצעות מחיר והזמנות ללקוחות החברה , שליפת הנתונים מהירה וניתן לקבל חתכים שונים של הצעות מחיר שהופקו ללקוחות החברה ובנוסף לכך לבצע מעקב אחרי הצעות מחיר ללא תגובה. התוכנה מאפשרת חסכון של כ-80 אחוז מזמן בניית הצעת המחיר באמצעים אחרים כגון אקסל וכדומה. התוכנה כוללת:
    1. כרטסת לקוחות: איתור מהיר של לקוח לפי מספר פרמטרים , קבלת נתונים בנוגע לאנשי קשר , טלפונים , הצעות מחיר פתוחות וסגורות ללקוח.
    2. כרטסת מוצרים: עם פרוט מחיר קניה ומכיר מכירה למוצר , הצגת תמונת המוצר ונתונים טכניים. איתור מהיר של מוצר לפי מספר פרמטרים.
    3. כרטסת ספקים: עם נתוני ספקים למוצרים.
    4. כרטסת הצעת מחיר \הזמנות : בנייה מהירה של הצעות מחיר המתבססות על מאגר לקוחות הקיים , מאגר המוצרים הקיים ומכירי המכירה שלהם.
    5.איתור מהיר של הצעות מחיר \ הזמנות - לפי מספר פרמטרים.
    6. מגוון שאילתות.
    7. קיימת גירסה של התוכנה באנגלית.
    .
  • לצפייה בסרטון הדרכה הקש כאן
  • תוכנה לניהול מעקב אחרי מכירות והזמנות:
  • התוכנה מספקת כלים ממוחשבים יעילים ומהירים המאפשרים ביצוע בקרה מקצועית אחרי תוכנית המכירות וההזמנות.
    התוכנה כוללת :
    1. כרטיסי המוצרים הנמכרים עם כול הפרטים כגון : שם המוצר , מק"ט , קטגוריית מוצר, קבוצת מוצר קרי קרי : S & M , MIL , SPECIAL שער המרה - דולר -שקל אחרון , עלות שיקלית , עלות דולרית , מחיר שיקלי , מחיר דולרי , BOM NIS , BOM DOLAR , TOTAL DOLAR BOM, BOM RATE . 2. הוספה \ עדכון נתוני מכירות למוצר ברמה החודשית : ברשומות המכירות למוצר מופיעים השדות הבאים : שנה וחודש מכירה, מחיר דולרי ומחיר שיקלי כמות מכירה , ערך מכירה כולל , הסתברות מכירה , ערך מכירה הסתברותי , BOM NIS , BOM DOLAR , BOM RATE , TOTAL BOM , PRODUCT COST , TOTAL COST . 3. הפקת מגוון רחב של דוחות מכירות + הפקת קובצי אקסל
    4. מערכת הרשאות למשתמשי המערכת.



  • לצפייה בסרטון הדרכה הקש כאן
  • תוכנה לניהול לקוחות והפקת חשבוניות וקבלות:
    תוכנת ניהול לקוחות מספקת כלים ממוחשבים המאפשרים שליטה על מאגר הלקוחות בחברה , ביצוע מעקב אחרי שיחות עם הלקוחות באמצעות מערכת טלמרקטינג יעילה מהירה קלה ופשוטה להפעלה. והפקת חשבוניות וקבלות ללקוחות. התוכנה כוללת:
    1.לקוחות: בתפריט ראשי כרטיס לקוח \ הוספת לקוח , נפתח טופס המחולק לשלושה חלקים : חלק ראשון: פרטי הלקוח : שם החברה, כתובת וטלפון ועוד. איתור לקוח לפי מספר פרמטרים כגון שם או חלק משם , מספר טלפון ופרמטרים נוספים. חלק שני: לוג שיחות המתעד את כל השיחות שהתבצעו עם הלקוח . בשדה נושא השיחה מפרטים את נושא השיחה , ניתן לפתוח טופס ובו ניתן לפרט ללא הגבלה את כל השתלשלות השיחה עם הלקוח. ניתן לאתר שיחה עם הלקוח לפי מילים או משפטים שנאמרו בשיחה זו. חלק שלישי: רשימת אנשי קשר ללקוח עם פרוט טלפונים ופרטים נוספים.
    2.פרוט הצעות מחיר שהוגשו ללקוח - ריכוז הצעות מחיר מופיע בכרטיס הלקוח , איתור מהיר של הצעת המחיר והצגתה.
    3.ניהול ארכיון ממוחשב למסמכי הלקוחות.
    4. תזכורות המופיעות בצורה אוטומטית המודיעות על שיחות מתוכננות עם לקוחות שאיתם נוהלו שיחות בעבר ונקבע איתם תאריך לשיחה ולמעקב הבא.
    5. הפקת חשבוניות עסקה , חשבוניות מס , חשבוניות מס קבלה , קבלות וחשבוניות זיכוי.
    6. הפקת דיוור ישיר ללקוחות כולל הפקת מדבקות.
    7. יומן מטלות ופגישות.
    8. ניתן להוסיף מודולים נוספים לתוכנה ולהתאימם לדרישת הלקוח.
    .
  • תוכנה לניהול מעבדת תיקונים :
    התוכנה מספקת כלים יעילים לניהול מקצועי של מעבדת תיקונים .
    שליפת הנתונים מבוצעת באופן מהיר - וניתן לקבל את מגוון הנתונים הקשורים בביצוע תיקונים במעבדה.
    ניתן להתקין את התוכנה ב"ענן " ולהפעיל אותה מכל מקום בארץ ובעולם.
    התוכנה כוללת:
    1. כרטסת לקוחות : איתור מהיר של לקוח לפי מספר פרמטרים ( לקוח פרטי או חברה).
    2. כרטיס תיקון : בו מופיעים כל נתוני התיקון כגון : סוג המכשיר טעון התיקון , תאריך קבלה , מהות
     ,אביזרים נלווים למכשיר ,תאור התקלה , טכנאי מבצע התיקון , תאור התיקון שבוצע
     מכשיר תוקן \ לא תוקן , מכשיר נשלח ללקוח ועוד..
     3. איתור מהיר של תיקון לפי מספר פרמטרים כגון : נתוני הלקוח , טווח תאריכי קליטה , דגם המכשיר.
    4. כרטיס מכשיר : ובו כל נתוני המכשיר כגון : מק"ט , שם המכשיר , אביזרים נלווים , דגם וכדומה.
    5. הדפסת מדבקת תיקונים + כרטיס תיקון.
    6. מגוון דוחות
    6. הפקת הצעת מחיר.
    7. הפיכה אוטומטית של מסמכים - לקובצי PDF שליחתם באופן אוטומטית במייל .
    8. מגוון שאילתות.
    9. מגוון דוחות.
  • לצפייה בסרטוני הדרכה בתפעול התוכנה הקש כאן
  • תוכנה לניהול קריאות שרות :
    התוכנה מאפשרת ניהול מקצועי ויעיל של מחלקת שרות לקוחות שתפקידה לקבל את פניות הלקוחות ולטפל במהירות בפניות אלה.
    שליפת המידע מתבצעת במהירות , וניתן לקבל חתכים רבים ומגוונים של סוגי הפניות, הסיבות לפניות, מוקדן\נית מטפל\ת , סוגי התלונות,
    מוצרים עם מספר פניות גבוה וכדומה.
    פרוט נושאי התוכנה:
    1. מאגר לקוחות : כרטיס לקוח ובו מפורט כל המידע הרלוונטי .
     איתור הלקוח מתבצע במהירות בעזרת מספר פרמטרים לשליפה כגון : שם פרטי ומשפחה ,מספר טלפון , אזור ועיר מגורים ,קליטת לקוח חדש
      מתבצעת במהירות –רק אחרי בדיקה אם הלקוח כבר  קיים במאגר הלקוחות.
    2.ריכוז פניות ללקוח: קליטת השיחה ע"י המוקדנית והעברתה לכרטסת השיחות של הלקוח הספציפי מתבצעת במהירות עם קיצורי דרך רבים.
      בריכוז הפניות מצוינים הנתונים כגון: תאריך הפנייה , שעת השיחה ,אופן הפניה , נציג מטפל , אופן הטיפול , סוג התלונה , תיאור המוצר התקול וכדומה.
    3.חלוקה פנימית של סוגי השיחות לפי : פניות הלקוחות המבקשים לרכוש את מוצרי החברה \לקבל מידע על מוצרים שונים או פניות לקוחות המתלוננים על מוצרים פגומים שרכשו.

    4. שיבוץ טכנאים לקריאות השרות.
    5. ניהול ארכיון מסמכים ממוחשב ללקוחות החברה.
    6. מערכת לניהול מוצרי החברה + חלקי חילוף לכל מוצר הכוללת פרוט מחירים + תמונת המוצר.
     7. מערכת לניהול מעבדת שרות תיקונים ותחזוקה למוצרי החברה.
    8 מגוון דוחות ושאילתות לאיתור מידע.


     
  • לצפייה בסרטון הדרכה בתפעול התוכנה הקש כאן
  • תוכנה לניהול מעבדת תיקונים לכלי עבודה וגינון:
    התוכנה לניהול מעבדת תיקונים לכלי עבודה שפותחה על ידי חברת גולד מערכות - והוטמעה בהצלחה באגף לשיפור פני העיר בעיריית ירושלים - מספקת כלים מקצועיים יעילים המאפשרים שליטה מלאה על ביצוע התיקונים במעבדה , מעקב אחרי שלבי התיקון ומסירת המכשירים התקינים ללקוחות מזמיני התיקונים.
    התוכנה כוללת:
    •כרטיס מחלקה מזמינה ברשות המקומית הכוללת את פרטי אנשי הקשר , טלפונים ועוד.
    • כרטיס כלי עבודה ובו כל פרטי הכלי הכולל חלוקה לקטגוריית פריט ( לדוגמא : מסורים , מזמרות..)
     איתור מהיר של כלי עבודה לפי מספר פרמטרים (שם כלי או חלקו , מספר קטלוגי , מספר טבוע
     וכדומה.
    •כרטיס תיקון : בו מופיעים כל הנתונים הנדרשים ( ראה דוגמא מצורפת) כגון מספר תיקון , פרטי המחלקה המזמינה , שם הכלי , מספר קטלוגי , מספר טבוע .
     ארכיון מסמכים ממוחשב לכל תיקון .
    •כרטיס השאלת כלי למחלקה המזמינה – במידה והמחלקה המזמינה זקוקה לכלי תחליפי בדחיפות מעקב אחרי ביצוע ההשאלות.
    •כרטיס פריט מתכלה + ניהול מלאי לפריטים אלה .
    •כרטיס קבלן משנה מבצע תיקונים : ובו כל פרטיו כולל טלפונים ואנשי קשר.
    •ריכוז תזכורות + מגוון שאילתות לאיתור מידע + ריכוז דוחות ועוד....
  • לצפייה בסרטון הדרכה בתפעול התוכנה הקש כאן
  • תוכנה לניהול תזרים מזומנים:
    התוכנה לניהול תזרים הכנסות והוצאות מאפשרת שליטה מלאה ויעילה על תזרים ההוצאות בעסק \ מפעל.
    כלים ממוחשבים אלה מציגים את תחזית תנועות הבנק במספר חשבונות בנקים - ומאפשרת קבלת
    התראות על חריגות עתידיות או נוכחיות.
    התוכנה כוללת:
    1. הצגת תזרים הכנסות - הוצאות למרווח זמן -מוגדר מראש ולחשבון בנק ספציפי.
    2. הוספה או עדכון של צ'קים יוצאים לכל חשבון וחשבון.
    3. הוספה או עדכון של צ'קים נכנסים לכל חשבון וחשבון.
    4. הוספה או עדכון של הפקדות.
    5. הוראות קבע - אפשרות להוספה גורפת של הוראות קבע לפי תאריכי התשלום של כל סוג הוראת קבע
     -לטווח זמן מוגדר מראש.
    6. הוספה או עדכון של הוצאות שונות בחשבונות הבנק השונים.
    7. גרפים ובהם תצוגה של התפלגות הוצאות מול הכנסות לפי חודשים וגרפים בנושאים נוספים.
    8. מגוון דוחות.


  • לצפייה בסרטון הדרכה בתפעול התוכנה הקש כאן
  • תוכנה לחישוב שעות עבודה לעובדים:
    המערכת כוללת את המרכיבים הבאים:
    כרטיס עובד:
     * פרטי העובד :שם פרטי ומשפחה , תעודת זהות , כתובת וכדומה ( עובד נוכחי והיסטורי).
     * איתור מהיר של עובד.
    * הקלדת מחיר שעת עבודה רגילה + מחיר לשעה נוספת.
     הגדרת מספר אפשרויות להסכם עם העובד :
    1 .האם הוא מקבל שעות נוספות בחישוב השכר?
     2. האם מקוזזת לו חצי שעת עבודה כל יום עבור הפסקה ?.
     3. האם עובד בימי שישי? .
     4. האם לחשב שעות נוספות לפי נוסחא ?
     5.טופס חישוב שעות + שכר - מוקלדים ימי העבודה לעובד , התוכנה מציגה באופן אוטומטי את היום בשבוע.
    7.התוכנה מחשבת באופן אוטומטי את סך שעות העבודה באותו יום , מציגה את סך השעות לתשלום
    לאותו עובד ( קיזוז חצי שעת עבודה – במידה ומוגדר בכרטיס העובד שמקוזזת לו חצי שעה כל יום. )
    התוכנה לא מקזזת חצי שעת עבודה – בימי שישי .
    .8התוכנה מחשבת באופן אוטומטי את סך שעות העבודה הרגילות באותו חודש , סך השעות הנוספות באותו חודש בהתאם לנוסחא שנקבעה בכרטיס העובד – ובהתאם להסכמים המוגדרים בכרטיס העובד .
    9..התוכנה מפיקה דו"ח שעות – חודשי לכל עובד ובו פרוט ימי העבודה שעבד , הצגת שעות לתשלום בכל יום , מציגה את סיכום השעות לתשלום לכל החודש + סיכום שעות נוספות ( במידה ויש ).
    10. התוכנה מציגה את הסכום לתשלום לעובד באותו חודש ( ללא הורדות מס ) כשהיא שולפת מתוך כרטיס העובד את מחיר השעה הרגילה ומחיר השעה הנוספת והכפלתם בשעות הרגילות ובשעות הנוספות

  • לצפייה בסרטון הדרכה בתפעול התוכנה הקש כאן
  • תוכנה לניהול תורמים ומתרימים - מתרימון זהב:
    התוכנה מיועדת למוסדות, עמותות וארגונים המקבלים תרומות בארץ ובחו"ל .
    הכלים הממוחשבים שבתוכנה מאפשרים הפעלה פשוטה, תחזוק קל ושוטף, קיצורי דרך רבים החוסכים זמן רב ויקר. התוכנה מאפשרת קבלת מידע מעודכן בזמן אמת בנושאים רבים ומגוונים הקשורים למערכת התרומות ,התורמים והמתרימים בארגון .
    התוכנה מכילה:
    1. כרטיס תורם: לכל תורם נפתח כרטיס ובו מפורטים כל הנתונים הרלוונטיים.
     איתור התורם יכול להתבצע על פי שם פרטי, שם משפחה, מספר תעודת זהות ו/או מספר תורם.
     בכרטיס התורם ניתן לקבל כל נתוני התורם כגון כתובתו, עיסוקו, מספרי טלפון , נייד, מייל ,
     כתובת דואר אלקטרוני וכדומה.
    2. כרטיס מתרים : ובו כל נתוני המתרים בארץ ובחו"ל.
     איתור המתרים יכול להתבצע לפי מספר פרמטרים – ומבוצע במהירות וביעילות.
     התוכנה קושרת בין מתרים לתורם – וניתן לקבל מידע לגבי כל התורמים השייכים למתרים.
     3. תצוגה של תרומות התורם: הכוללת את פרטי התרומות בכל מטבעות השוק והמרתם לשקלים.
     סריקת צ'קים ושמירת כל המסמכים והנתונים המתייחסים לתורם ולתרומה.
    4. מעקב יעיל ומהיר אחרי כל ההתקשרויות עם התורם – קבלת תזכורות לגבי יצירת קשרים
     עתידיים עם התורם – זאת באמצעות יומן תזכורות.
    5. דוחות ושאילתות : מגוון רחב של דוחות ושאילתות במגוון רחב של נושאים.
    6. התוכנה מאפשרת עבודה עם עשרה ארגונים.
     ועוד נושאים רבים ומגוונים.

  • תוכנת יצואון זהב לניהול לקוחות ,הצעות מחיר וחשבוניות ללקוחות בחו"ל:
    התוכנה מספקת כלים ממוחשבים יעילים ומהירים המאפשרים שליטה מלאה על כל לקוחות החברה , המוצרים , הצעות המחיר ו\או החשבוניות שהוגשו ללקוחות החברה ברחבי העולם .
    התוכנה כוללת :
    1. ניהול כרטסת לקוחות : ובה פרוט נתוני הלקוח כגון מדינה , אנשי קשר , טלפונים , פקסים , דואר
      אלקטרוני ועוד.
    2. ניהול מוצרים המשווקים ללקוחות בחו"ל: ובהם נתונים בנוגע למוצר : מחיר דולרי , מחיר ביורו , מחיר שיקלי , מפרט טכני לכל מוצר ומוצר,
      פרוט שלבי הייצור לכל מוצר ועלויות .
    3. הורדת שערי מטבע באופן אוטומטי מאתר בנק ישראל .
    4. בניית הצעות מחיר -באנגלית - ללקוחות בחו"ל : בחירת המוצרים מתוך מאגר המוצרים , העברת המחירים לפי בסיס מטבע שמצוין בהצעה ,
      ביצוע חישובים אוטומטיים של עלות ההובלה - בהתאם
    למשקל המוצרים (בהתאם למחירי הובלות ימיות של חברות כגון FEDEX וכדומה ),
      הוספת הנחות למוצר וכדומה .
    5. בניית חשבוניות באנגלית - לפי הפרמטרים שצוינו בסעיף 4.
    6. מגוון שאילות לאיתור מידע
    7. מגוון דוחות.

  • תוכנת המחאות זהב לניהול והדפסת המחאות (צ'קים):
    התוכנה -מספקת כלים ממוחשבים יעילים ומהירים לניהול המחאות (צ'קים) והדפסתם.
    התוכנה כוללת :
    1. כרטסת ספקים - חיפוש לפי מספר פרמטרים , הוספת ספק .
    2. טופס הוספת צ'ק : ובו מופיעים כל פרטי ההמחאה כגון : מספר ההמחאה , סכום ההמחאה , סכום
     ההמחאה במילים , שם הספק , אחוז ניכוי מס במקור ועוד.
    3. ממיר סכומי הצ'ק למילים - למניעת הקלדת סכום במילים שגוי ולחיסכון משמעותי בזמן הקלדה.
    4. חיפוש לפי מספר פרמטרים של צ'קים שעדיין לא הודפסו.
    5. חיפוש לפי מספר פרמטרים של צ'קים שכבר הודפסו .
    6. דוחות
    7. שאילתות .
    8. ניהול הרשאות משתמשים

  • תוכנה לבניה וניהול הצעות מחיר לקבלני שיפוצים:
    תוכנת שיפוצון זהב -לבניה וניהול הצעות מחיר מקצועיות לקבלני שיפוצים מספקת כלים ממוחשבים המאפשרים בנית הצעת מחיר מקצועית ללקוחות החברה.
    החיסכון בבניית הצעת מחיר -הוא רב ,ההצעה כוללת את כל שלבי השיפוץ העיקריים מחולקים לפי קטגוריות קרי : הריסות , אינסטלציה , בנייה , נגרות , חשמל ועוד .
    ניתן לבצע מעקב יעיל אחרי הצעות מחיר שהוגשו ללקוחות .
    התוכנה כוללת :
    1. כרטסת לקוחות: הכוללת את גל פרטי הלקוח , אנשי קשר , הצעות מחיר שהועברו ללקוח ,הזמנות ללקוח.
        חיפוש מהיר של לקוח לפי מספר פרמטרים .
    2. ניהול טבלאות מובנות הכולל : טבלת קטגוריות  שיפוצים , יחידות מידה ועוד.
    3. בנייה מהירה של הצעת מחיר -הוספת כל שלבי השיפוץ  כולל מחירים לכל שלב ושלב , עדכון תנאי תשלום
        הערות ללקוח וכדומה.
    4. ניהול הרשאות

    5. דוחות במגוון נושאים
    6. שאילתות לאיתור מידע

  • לצפייה בסרטון הדרכה בתפעול התוכנה הקש כאן
  • תוכנה לניהול אחזקת מבנים:
    התוכנה לניהול אחזקת מבנים שפותחה ע"י חברת גולד מערכות מידע, מספקת כלים ממוחשבים המאפשרים שליטה מלאה על מאגר הנתונים הלוגיסטיים והכספיים לחברות העוסקות באחזקת מבנים.
    הכלים הממוחשבים מאפשרים הפעלה פשוטה, תחזוק קל ושוטף, קיצורי דרך רבים, חוסכים
    זמן יקר, ומאפשרים שליטה מלאה על המידע – החיוני לניהול תקין של אחזקת מבנים.
    ניתן להתקין את התוכנה ב"ענן " ולהפעיל אותה מכל מקום בארץ ובעולם.
    התוכנה כוללת:
    1. כרטיס מבנה ובו הפרטים הבאים: 1.1 רשימת דיירים למבנה עם כל נתוניהם הרלוונטיים.
     1.2 מול כל דייר מופיע בעל הדירה, במידה והדייר אינו בעל הדירה.
     1.3 פרטים כלליים : מספר דיירים למבנה, מספר קומות , גוש
     וחלקה , פרטים על המקלט, חדר המדרגות ,לובי ,חניה, גג
     סוגי איטום, ופרטים נוספים.
     1.4 ספקי שרות: חברת מעליות \ תחזוקת מעליות.
     1.5 ביטוחים: ביטוח צד ג' ,ביטוח נזקי צנרת ,ביטוח חברות  מעבידים , ביטוח מבנה.
     2. כרטיס דייר : בו מופיעים כל נתוני הדייר, מחירון לדייר, שיחות שבוצעו עם הדייר, ריכוזי פיגורים  בביצוע תשלומים על-ידי הדיירים.
     3. ארכיון מסמכים ממוחשב לכל מבנה .
     4. ריכוז הוצאות למבנה לפי חלוקה של קטגורית הוצאות ראשית ומשנית.
     5. ריכוז תשלומים – מול תקבולים לבניין, עם אפשרות הגדרת תקופה (תשלומי ועד בית, תיקונים, עוד).
     6. יומן משימות למבנים : שיבוץ משימות בציר הזמן – ומעקב יעיל כולל תזכורות אחרי ביצוען.
     7. כרטסת עובדים המבצעים פעולות אחזקה במבנים ( חלוקה לפי בעלי תפקידים).
     8. כרטסת אנשי קשר – בעלי מקצועות שאינם עובדים ישירים של חברת האחזקה.
     9. מעקב אחרי הגשת הצעות מחיר - ללקוחות פוטנציאלים.
     10. ריכוז תשלומים למבנה – לשנה - הזנה ושליפה מהירה של הנתונים + דו"ח רווח והפסד למבנה.
     11. הפקת קבלה לדייר .
     12. הורדת קובץ אקסל לתוך בסיס הנתונים מתוך קריאות המתקבלות ב-CALL CENTER.
     13.. מגוון רחב של דוחות ושאילתות.
  • לצפייה בסרטון הדרכה הקש כאן
תחום עסקי