התוכנה לניהול אחזקת מבנים שפותחה ע”י חברת גולד מערכות מידע, מספקת כלים ממוחשבים המאפשרים שליטה מלאה על מאגר הנתונים הלוגיסטיים והכספיים לחברות העוסקות באחזקת מבנים.
הכלים הממוחשבים מאפשרים הפעלה פשוטה, תחזוק קל ושוטף, קיצורי דרך רבים, חוסכים
זמן יקר, ומאפשרים שליטה מלאה על המידע – החיוני לניהול תקין של אחזקת מבנים.
ניתן להתקין את התוכנה ב”ענן ” ולהפעיל אותה מכל מקום בארץ ובעולם.
התוכנה כוללת:
1. כרטיס מבנה ובו הפרטים הבאים: 1.1 רשימת דיירים למבנה עם כל נתוניהם הרלוונטיים.
1.2 מול כל דייר מופיע בעל הדירה, במידה והדייר אינו בעל הדירה.
1.3 פרטים כלליים : מספר דיירים למבנה, מספר קומות , גוש
וחלקה , פרטים על המקלט, חדר המדרגות ,לובי ,חניה, גג
סוגי איטום, ופרטים נוספים.
1.4 ספקי שרות: חברת מעליות \ תחזוקת מעליות.
1.5 ביטוחים: ביטוח צד ג’ ,ביטוח נזקי צנרת ,ביטוח חברות מעבידים , ביטוח מבנה.
2. כרטיס דייר : בו מופיעים כל נתוני הדייר, מחירון לדייר, שיחות שבוצעו עם הדייר, ריכוזי פיגורים בביצוע תשלומים על-ידי הדיירים.
3. ארכיון מסמכים ממוחשב לכל מבנה .
4. ריכוז הוצאות למבנה לפי חלוקה של קטגורית הוצאות ראשית ומשנית.
5. ריכוז תשלומים – מול תקבולים לבניין, עם אפשרות הגדרת תקופה (תשלומי ועד בית, תיקונים, עוד).
6. יומן משימות למבנים : שיבוץ משימות בציר הזמן – ומעקב יעיל כולל תזכורות אחרי ביצוען.
7. כרטסת עובדים המבצעים פעולות אחזקה במבנים ( חלוקה לפי בעלי תפקידים).
8. כרטסת אנשי קשר – בעלי מקצועות שאינם עובדים ישירים של חברת האחזקה.
9. מעקב אחרי הגשת הצעות מחיר – ללקוחות פוטנציאלים.
10. ריכוז תשלומים למבנה – לשנה – הזנה ושליפה מהירה של הנתונים + דו”ח רווח והפסד למבנה.
11. הפקת קבלה לדייר .
12. הורדת קובץ אקסל לתוך בסיס הנתונים מתוך קריאות המתקבלות ב-CALL CENTER.
13.. מגוון רחב של דוחות ושאילתות.