התוכנה מאפשרת ניהול מקצועי ויעיל של מחלקת שרות לקוחות שתפקידה לקבל את פניות הלקוחות ולטפל במהירות בפניות אלה.
שליפת המידע מתבצעת במהירות , וניתן לקבל חתכים רבים ומגוונים של סוגי הפניות, הסיבות לפניות, מוקדנית מטפלת , סוגי תלונות המתקבלים , חתך מוצרים עם מספר פניות גבוה וכדומה.
פרוט נושאי התוכנה:
1. מאגר לקוחות : כרטיס לקוח ובו מפורט כל המידע הרלוונטי .
איתור הלקוח מתבצע במהירות בעזרת מספר פרמטרים לשליפה כגון : שם פרטי ומשפחה ,מספר טלפון , אזור ועיר מגורים , קליטת לקוח חדש מתבצעת במהירות –רק אחרי בדיקה אם הלקוח כבר קיים במאגר הלקוחות.
2.ריכוז פניות ללקוח: קליטת השיחה ע”י המוקדנית והעברתה לכרטסת השיחות של הלקוח הספציפי מתבצעת במהירות עם קיצורי דרך רבים.
בריכוז הפניות מצוינים הנתונים כגון: תאריך הפנייה , שעת השיחה ,אופן הפניה , נציג מטפל , אופן הטיפול , סוג התלונה , תיאור המוצר התקול וכדומה.
קליטת הפניה מבוצעת במהירות וביעילות.
3.חלוקה פנימית של סוגי השיחות לפי : פניות הלקוחות המבקשים לרכוש את מוצרי החברה \לקבל מידע על מוצרים שונים או פניות לקוחות המתלוננים על מוצרים פגומים שרכשו.
4. ניהול ארכיון מסמכים ממוחשב ללקוחות החברה.
5. מערכת לניהול מוצרי החברה + חלקי חילוף לכל מוצר הכוללת פרוט מחירים + תמונת המוצר.
6. מערכת לניהול מעבדת שרות תיקונים ותחזוקה למוצרי החברה.
7. מגוון שאילתות לאיתור מידע.
8. מגוון דוחות .