התוכנה מספקת כלים ממוחשבים יעילים המאפשרים שליטה מיטבית על המשימות בארגון.
ניתן להציג את המשימות הפתוחות שעדיין לא בוצעו אשר ממוינות לפי משימות בפיגור-לפי מספר ימי פיגור ומתחת למיון זה יש מיון של רמת הדחיפות קרי : משימות דחופות , דחיפות בינונית ודחיפות ברמה נמוכה.
ניתן לאתר משימות פתוחות או סגורות לפי מספר פרמטרים ולהציג אותן.
ניתן לשבץ עובדים לכל משימה וקבל את המשימות הפתוחות לכל עובד ועובד.
התוכנה כוללת :
1. ניהול כרטסת מזמיני המשימות
2. ניהול כרטסת עובדים -מבצעי המשימות .
3. הגדרה של כללית של מספר ימים שמעל מספר ימים זה -המשימה נכנסת לסטטוס של משימה בפיגור.
4. ביצוע ריענון המשימות כל פרק זמן שקובעים מראש – כשאת התוכנה מפעילים מספר משתמשים .
5. הצגת המשימות הפתוחות ממוינות לפי מספר ימי פיגור בביצוע ולאחר מכן רמת הדחיפות
איתור מהיר של המשימות לפי מספר פרמטרים לחיפוש.
6. הצגת משימות סגורות שכבר בוצעו – איתור מהיר של משימות אלה לפי מספר פרמטרים .
7. ניהול הרשאות משתמשים.
8. שליחה אוטומטית גורפת של תזכורות באמצעות הדואר האלקטרוני למבצעי המשימות לפי תאריכים ומועדים שמעדכנים בטופסי המשימות. (אופציה לשליחת מסרונים או הודעות ב-WhatsUp ) .
9. מחיר התוכנה אטרקטיבי ותחרותי.