התוכנה מאפשרת ניהול מקצועי ויעיל של מעבדת תיקונים וקריאות שירות שקולטת מוצרים תקולים -חלקם נרכשו מחברות שמספקות מוצרי חשמל -חלקם באחריות חברות אלה ולהחזיר את המוצרים תקינים ללקוחות.
שליפת המידע מתבצעת במהירות , וניתן לקבל חתכים רבים ומגוונים של המידע בנוגע למכשירי החשמל שהתקבלו במעבדה .
פרוט נושאי התוכנה:
1. מאגר לקוחות : כרטיס לקוח ובו מפורט כל המידע הרלוונטי .
איתור הלקוח מתבצע במהירות בעזרת מספר פרמטרים לשליפה כגון : שם פרטי ומשפחה ,מספר טלפון , אזור ועיר מגורים , קליטת לקוח חדש מתבצעת במהירות –רק אחרי בדיקה אם הלקוח כבר קיים במאגר הלקוחות.
2.הוספת כרטיס תיקון או קריאת שירות
3.ביצוע מעקב אחרי ביצוע התיקון , ביצוע התיקון והחזרת המוצר התקין ללקוח .
4. הוספת כרטיס קריאת שירות ,שיבוץ טכנאי לקריאת השירות והפקת תוכנית עבודה יומית לטכנאי היוצא לשטח .
5. מערכת לניהול מוצרי החברה + חלקי חילוף לכל מוצר הכוללת פרוט מחירים + תמונת המוצר.
6. הפקת דוחות + קובצי אקסל לחברות שמספקות את המוצרים באחריות על התיקונים וקריאות השירות שבוצעו .
7. מגוון שאילתות לאיתור מידע.
8. מגוון דוחות .