התוכנה לניהול פרויקטים הכוללת בתוכה ניהול מוצרים מספקת כלים ממוחשבים המאפשרים ניהול מקצועי של פרויקטים ומעקב אחרי כל הפעילויות הקשורות לפרויקט כולל עמידה בלוחות זמנים .
התוכנה כוללת:
1. בניית עץ מוצר למוצרים עד לרמה השלישית .
2. הוספת מוצרים כולל הוספת תמונות המוצרים , מפרט טכני למוצר , ארכיון מסמכים ושרטוטים לכל מוצר ומוצר .
3. הוספת מחירון לכל מוצר ומוצר בו נבחר הספק , מק"ט הספק ,ומחיר המוצר לספק .
4. התוכנה מציגה באופן אוטומטי את המחיר הזול ביותר מתוך רשימת המחירים לספקים השונים .
5. איתור מהיר של מוצר לפי מספר פרמטרים כגון קטגוריות המוצר , שם המוצר או חלקו , מק"ט המוצר ועוד
6. כרטיס לקוח: הוספת כרטיס לקוח למערכת עם כל נתוני הלקוח.
7.חיפוש מהיר של לקוח לפי מספר פרמטרים לחיפוש .
8. כרטסת ספקים: ובה מופיעים כל נתוני הספק , חיפוש מהיר של ספק ספציפי.
9. הוספת כרטיס פרויקט : שבו מוצגים כל פרטי הפרויקט כגון : שם הלקוח המזמין ,אנשי קשר , כתובת אתר התקנת המוצר , מועד אספקה נדרש , מועד אספקה בפועל , תשלום מקדמה שבוצעה , מעקב העמסת המוצר והתקנתו באתר הלקוח ועוד נושאים נוספים בנוגע לפרויקט.
10. העברה מהירה של מוצרים לכרטיס הפרויקט על ידי חיפוש מהיר של מוצרים , סימונם והעברתם באופן אוטומט לכרטיס הפרויקט .
11. הדפסת כרטיס הפרויקט .
12. חיפוש מהיר של פרויקטים לפי מספר פרמטרים כגון : שם הלקוח , מספר הזמנה , מספר הצעת מחיר ,טווח תאריכי פתיחת הפרויקט , מק"ט המוצר , שם המוצר המוזמן ועוד.
מחיר התוכנה: אטרקטיבי ותחרותי .